Yeni Çıkanlar

Audi

Test Sürüş yorumları :

Yolda güzel çalışan sağlam Alman arabası. Açıkçası uzun rahat geziler için çok uygundur. Araba büyük ve ağırdır ve motor biraz küçük olabilir. Araba BSR 1.aşama ile ayarlandığında, baştan beri olması gereken ilave gücü alır ve otomobilin genel hissi geliştirilir.

Tuning sonuçları:

195HP

411NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi
Skoda
BMW
Adria
All Seasons
Auto Trail
Autoroller
Avan
Avida
Bürstner
Cabby
Carthago
Chausson
CI
Concorde
Dethleff
Elnagh
Eura Mobil
Frankia
Hobby
Horizon
Hymer
Jayco
Joint Spaceline
Kabe
Knaus
Laika
LMC
Mclouis Glen
Mobilvetta
Nordic
Pilote
Rapido
Rimor
Rollerteam
Sunliner
T.E.C
Talvor
Trakka
Volkswagen
Volvo

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

259HP

516NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

259HP

516NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

259HP

516NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi
Wanderer
Weinsberg
Winnebago
Volkswagen
Volvo

Test Sürüş yorumları :

Aşırı boyutlandırılmış motor montajı, volan, debriyaj ve güç aktarma organları bu modeli ayarlama için ideal hale geldi. BSR yazılımı tamamen farklı bir ivme sağlar ve aracın karakteristiklerini tamamen değiştirir. Sürüş eğlencesi şimdi gerçekten hızlı. Bazen büyük dizel otomobillerin verebileceği ağır ve hantal duygu kayboldu. Şimdi motor düşük devirde bile herhangi bir gecikme olmadan doğrudan tepki vermekte.

Tuning sonuçları:

185HP

389NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Aşırı boyutlandırılmış motor montajı, volan, debriyaj ve güç aktarma organları bu modeli ayarlama için ideal hale geldi. BSR yazılımı tamamen farklı bir ivme sağlar ve aracın karakteristiklerini tamamen değiştirir. Sürüş eğlencesi şimdi gerçekten hızlı. Bazen büyük dizel otomobillerin verebileceği ağır ve hantal duygu kayboldu. Şimdi motor düşük devirde bile herhangi bir gecikme olmadan doğrudan tepki vermekte.

Tuning sonuçları:

185HP

389NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Aşırı boyutlandırılmış motor montajı, volan, debriyaj ve güç aktarma organları bu modeli ayarlama için ideal hale geldi. BSR yazılımı tamamen farklı bir ivme sağlar ve aracın karakteristiklerini tamamen değiştirir. Sürüş eğlencesi şimdi gerçekten hızlı. Bazen büyük dizel otomobillerin verebileceği ağır ve hantal duygu kayboldu. Şimdi motor düşük devirde bile herhangi bir gecikme olmadan doğrudan tepki vermekte.

Tuning sonuçları:

185HP

389NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Aşırı boyutlandırılmış motor montajı, volan, debriyaj ve güç aktarma organları bu modeli ayarlama için ideal hale geldi. BSR yazılımı tamamen farklı bir ivme sağlar ve aracın karakteristiklerini tamamen değiştirir. Sürüş eğlencesi şimdi gerçekten hızlı. Bazen büyük dizel otomobillerin verebileceği ağır ve hantal duygu kayboldu. Şimdi motor düşük devirde bile herhangi bir gecikme olmadan doğrudan tepki vermekte.

Tuning sonuçları:

185HP

389NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi
Volkswagen
Seat
Mercedes
Fiat
Audi

Test Sürüş yorumları :

Fabrika ayarlarında işini iyi yapan güzel ve oldukça iyi bir motor. Ancak, bu boyuttaki bir makineden neler bekleyebileceğimizi düşünürsek, beklentileri karşılamıyor. 1. evre yazılımıyla motorun karakteri değişir ve motor gerçek ruhu gösterir. Bir yarış arabasına dönüşürken bunun daha fazla çıkış için yapıldığı açıktır. Rakamlar kendisi için konuşuyor ama hissettirdiği -"ne performans!"

Tuning sonuçları:

282HP

555NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Fabrika ayarlarında işini iyi yapan güzel ve oldukça iyi bir motor. Ancak, bu boyuttaki bir makineden neler bekleyebileceğimizi düşünürsek, beklentileri karşılamıyor. 1. evre yazılımıyla motorun karakteri değişir ve motor gerçek ruhu gösterir. Bir yarış arabasına dönüşürken bunun daha fazla çıkış için yapıldığı açıktır. Rakamlar kendisi için konuşuyor ama hissettirdiği -"ne performans!"

Tuning sonuçları:

282HP

555NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi
Volkswagen
Skoda
Volkswagen
Skoda
Volkswagen
Skoda
BMW
Volkswagen
BMW
Skoda
Audi

Test Sürüş yorumları :

Fabrika ayarlarında işini iyi yapan güzel ve oldukça iyi bir motor. Ancak, bu boyuttaki bir makineden neler bekleyebileceğimizi düşünürsek, beklentileri karşılamıyor. 1. evre yazılımıyla motorun karakteri değişir ve motor gerçek ruhu gösterir. Bir yarış arabasına dönüşürken bunun daha fazla çıkış için yapıldığı açıktır. Rakamlar kendisi için konuşuyor ama hissettirdiği -"ne performans!"

Tuning sonuçları:

328HP

691NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi
Volkswagen
Volvo

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

211HP

438NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

290HP

530NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

211HP

438NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

290HP

530NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

290HP

530NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi
Seat
Skoda
Volkswagen
Audi
Seat
Audi
Volkswagen
BMW
Volkswagen
BMW

Tuning sonuçları:

192HP

401NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Tuning sonuçları:

192HP

401NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Tuning sonuçları:

192HP

401NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Tuning sonuçları:

192HP

401NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Tuning sonuçları:

192HP

401NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Tuning sonuçları:

192HP

401NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi
Volkswagen
Skoda
Kia
Audi
Honda
Volvo
Porsche
Volkswagen
Mercedes
Volvo
Audi
Seat
Audi
Volkswagen
Seat
Volvo
Volkswagen
BMW

Tuning sonuçları:

371HP

523NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Tuning sonuçları:

371HP

523NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Tuning sonuçları:

371HP

523NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Tuning sonuçları:

371HP

523NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Tuning sonuçları:

381HP

558NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Tuning sonuçları:

381HP

558NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi
Volvo

Test Sürüş yorumları :

3000 rpm' den ve daha yukarısında ki devirlerde, otomobil orijinal ayarları ile oldukça sıkıcı ve yorgundur. Otomobilin gücünü kaybettiğini ve rpm sınırında duraksıyor gibi görünecektir. BSR 1.aşama ile araç daha düşük devirde daha güçlü ve 3000 rpm' den itibaren de hızlanma, sürekli güçlü ve dayanıklı olmaya devam etmektedir.

Tuning sonuçları:

245HP

520NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi
Kapat
Kapat