EN
se
no
dk
fi
de
cz
sk
be
nl
au
tr
ch
fr
pl
hu
Giriş
EcoCar Avantajları (İsveç)
Çeşitli belediyelerde ücretsiz park yeri
Araç vergileri düşürülür
Şirket araçlarında % 20 indirim
E85 ile artan performans ve müthiş sürüş
Pompa seçim özgürlüğü - ya gaz OR E85. Alınan ekonomik sınır, etanol E85'in gaz fiyatından% 30 daha düşük olması.
BSR, yürürlükteki mevzuat uyarınca egzoz garantisini üstlenir.
Aracın normal makine hasar sigortası birçok sigorta şirketi için uygundur.
BSR'nin fuelflex yazılımı, uzman teknik bilgiye gerek kalmadan PPC teknolojisiyle kurulumu kolaydır.
Karbon dioksit (CO2) ve karbon monoksit (CO) gibi fosil yakıt emisyonları yaklaşık% 70 oranında azaltılır.
Tehlikeli hidrokarbonların (HC) ve asitlendirici azot oksitlerin (NOx) emisyonları yarı yarıya kesilmiştir.
Diğer Dönüşüm Kitleri
BSR, yukarıda belirtilen onaylanmış dönüştürme kitlerine ek olarak birçok başka otomobil modeline bile standart E85 dönüştürme imkanı sunmaktadır. Bu dönüşümlerle, otomobiliniz hem E85 hem de benzin karışımı ile çalışabilirken, hem aracınızın performansında hem de sürüş keyfiniz de muhteşem bir artış sağlayabilir. Otomobiliniz için doğru ürünü bulmak amacıyla tuning kitlerimize göz atın!
Onaylanmış Dönüşüm Kitleri Geçmişi
BSR, İsveç'teki 1 Temmuz 2008 tarihinden itibaren yürürlüğe giren yeni ulusal düzenlemeleri karşılayan onaylanmış dönüştürme kitleri sunabilen tek şirkettir. Sadece bu hedefe ulaşmayı başarmış uzun süren ve kararlı taahhüdümüz sayesinde. Etanollü projelerimiz 1997 yılına dayanıyor.
Çevresel Kilometre Taşları
Herşey, BSR etanol-Växjö Şehri' nin o zamanki çevre politikası başkanı Malte Sandberg tarafından yönetilen Volvo 940'ı dönüştürerek başladı. Proje basında büyük bir ilgi gördü ve insanlar alternatif yakıtlarla çalışmak fikrini ciddiye almaya başladılar. Daha sonra, o zaman Başbakan Göran Persson (S) testi arabayı sürdüğünde yasal olup olmadığı veya yeşil yakıt haline getirilip getirilmediği konusunda bir tartışma başlatıldı. Dönüştürme ile ilgili resmi yasama politikası üzerine uzun ve özenli bir soruşturma içine girdi.
Alternatif yakıtlar. Bu süre zarfında BSR, ulusal Yollar ve Taşımacılık yetkililerinden gelen yönlendirmelerle önemli bir endüstri danışmanı oldu. Bu çalışmaların sonucunda mevzuatta bir değişiklik meydana geldi ve BSR, müşterilere onaylanmış yasal etanol dönüşümünü sağlayabilir olduğu onaylandı.
Aynı zamanda bu düzenlemeler ve mevzuat üzerinde duruluyor iken, BSR aynı anda etanol ile bir dizi başka projeyi de gerçekleştirdi.
2003: BSR, dünyanın ilk etanol ile çalışan WRC ralli otomobilini, Robin Sandbeg'in yönlendirdiği 300hp'lik Saab 9-3'ü geliştirdi. Robin, 2005 yılında Süper Kupa kazanmaya devam etti. Bu kazanmanın sonuçlarından biri, İsveç Ralli Elitesinin neredeyse tamamının E85'te oynamaya başlamasıydı. BSR ayrıca dünyanın ilk E95 motorlu dizel otomobilini geliştirdi. Proje, biyoetanol üreticisi SEKAB ve AB projesi BEST (BioEtanol for Sustainable Transport) ile işbirliği içinde başlatıldı. Amaç düşük yakıt tüketimi, yüksek performans ve minimum egzoz emisyonu ile araç kullanma becerisini göstermekti.
2003: BSR, dünyanın ilk etanol ile çalışan WRC ralli otomobilini, Robin Sandbeg'in yönlendirdiği 300hp'lik Saab 9-3'ü geliştirdi. Robin, 2005 yılına kadar Süper Kupa' yı kazanmaya devam etti. Bu kazanmanın sonuçlarından biri, İsveç Ralli Elitesinin neredeyse tamamının E85'te oynamaya başlamasıydı. BSR ayrıca dünyanın ilk E95 motorlu dizel otomobilini geliştirdi. Proje, biyoetanol üreticisi SEKAB ve AB projesi BEST (BioEtanol for Sustainable Transport) ile işbirliği içinde başlatıldı. Amaç düşük yakıt tüketimi, yüksek performans ve minimum egzoz emisyonu ile araç kullanma becerisini göstermekti.
2012'de, benzin istasyonu zinciri St1 ile bir işbirliği başlattı; BSR, bir Toyota Prius üzerinde bir etanol dönüşümü gerçekleştirdi ve aracın park edilmiş halde şarj edilebileceği bir işlev kurdu. Bu işbirliği ile amaç, etanol dönüşümünün çevre dostu bir arabaya getireceği katma değerli faydaları göstermek oldu.
BSR'nin çevre politikası konusundaki sürekli angajmanımız sayesinde yıllar geçtikçe pek çok ayrım yapmış durumdadır:
Clean Tech företag (Dagens Miljö)
Clean Tech Company
Årets företagare 2007 (Växjö Kommun)
Company of the year 2007
Svenska Bilsportförbundets Miljöpris 2008
Swedish Sportscars Federation’s Environmental Prize 2008
Grönt föredöme (Gröna Bilister 2008).
Green Role Model
Onaylanacak Yüksek Standartlar
Her dönüştürme kitinin arkasında kapsamlı araştırma ve geliştirmenin uzun bir geçmişi vardır. Bu uygulama ile ilgili düzenlemeler, hem dönüştürme ürününü hem de onu geliştiren ve üreten şirkette yüksek seviyede yer almaktadır. Yönetmelik uyarınca, aşağıdaki aşamalar tamamlanmalıdır:
Emisyon testleri (tehlikeli gaz emisyonları), hem kentsel sürüş testi hem de daha agresif koşullar altında artan bir kentsel sürüş testi içeren NEDC (Yeni Avrupa Sürüş Çevrimi) adlı bir test yöntemi ile gerçekleştirilir.
Dönüşüm hem otomobilin yeni haldeyken hem de şu andaki haliyle aynı gereklilikleri karşılayacak ve her ikisi de benzin ve E85 ile besleniyor - eğer araba esnek-yakıt dönüşümü yapıyorsa. Düzenlenen emisyonlar CO (karbon monoksit), HC (hidrokarbonlar) ve NOx (azot oksitler) dir.
OBD testi - Tanılama, dönüşümle birlikte çalışmaya ihtiyaç duyar.
Verimlilik Testi - Yönetmelikler yalnızca% 5 artmış bir tepe enerjisine izin verir.
Sürdürülebilirlik sertifikası: Dönüşümü gerçekleştiren şirket, aracın bileşenlerinin E85'e dayanabileceğini onaylamalıdır.
Kalite ve Üretim Kontrolü - BSR bu denetimden geçmiş ve dönüşüm gerçekleştirmek için bir şirket olarak onaylanmıştır.
Üretim Kontrolü - Her bir dönüşüm, takip testlerine tabi tutulmalıdır.