GÜNCEL KAMPANYALAR

Kapat
Giriş
Giriş
Yeni müşteri?
Şifrenizi mi unuttunuz?

TOYOTA PRIUS ETANOL HİBRİD

Bu yaz boyunca, St1 yakıt firması temsilcileri, yerel politikacıları bir araya getirmek ve belediyelerde yerel olarak üretilen biyolojik yakıtlar için üretim tesisleri inşa etme olanaklarını araştırmak için İsveç'te büyük bir tur yaptı. Tur, E85 ile yalnızca 45 g CO2 / km yayınlayan deneysel bir araçta üretildi ve böylece İsveç 'süper eko araç' sınıflamasının gereksinimlerini karşılıyor.

 
St1, yerel olarak üretilen etanol ve St1 için lobicilik yapıyor; St1, bu yıl boyunca, ulusal politikacılarla ve Stockholm' deki bakanlıklarla ilgili yetkililerle temas halindeydi ve onları ülke genelindeki yerel tesislerde otomobiller için etanol üretme niyeti hakkında bilgilendirdi. Etanol turu, o işin doğal bir uzantısıydı çünkü üretmek için ham maddeler yerel olarak bulundu.
Hükümetin amacı, 2030'da fosil olmayan bir araç filosuna sahip olmaktır. Birçoğu bu hedefe ulaşmanın zor olacağını düşünmektedir. St1 daha erken ulaşmak mümkün olacağını düşünüyor. St1'in politikacılarla yaptığı mesajlardan biri, başta biyolojik yakıtların ana alternatifi olan E85'ün yeniden başlanmasının önemi. Bugün tüm ülkeye dağıtılabilen tek biyoyakıt. Gıda endüstrisindeki atıklardan yerel olarak üretilebilir ve St1'in patentli üretim yöntemi Etanolix'e göre gıda şirketlerinin yanındaki çok küçük üretim tesislerinde üretmek mümkündür.

Bu son ürün, bu durumda RE85, normal yakıt etanolüne eşittir. Üretim metodu farklıdır. RE85 bugün Finlandiya'da üretilmekte ve pazarlanmaktadır. Yüzde 100 etik ve ham madde ya da gıda üretimi için kullanılabilecek tarımsal arazilerden yapılmış etanol ile karıştırılmamalıdır.

Toyota Prius, etanol karışımı olur

Mevcut tekniklerle elde edebilecek çevresel faydaları göstermek için St1, BSR ile birlikte, yeniden kurulmuş bir Toyota Prius deney otomobili kurmuştur. Araba yalnızca E85 yakıtıyla çalışan bir etanol hibridine dönüştürüldü ve doğrudan elektrik şebekesi üzerinden de şarj edilebiliyor. Etanol dönüşümünün yanı sıra, araba hafif tekerlekler ve ekolojik lastikler ile donatılmıştır. Otomobil hava direncini azaltmak ve böylece yakıt tüketimini azaltmak için 30 mm'ye düşürülür.

St1, aracın kilometre başına düşen fosil CO2 emisyonunu belirtir. Bugün, eko bir aracın tanımı, maksimum 120 g / km CO2 emisyonuna izin vermektedir. Toyota Prius normal hibrid tekniği ile 89 g CO2 / km yayar. Aracı, benzin yerine St1'in sıradan E85'e dönüştürürken, emisyonlar düşük bir 45g CO2 / km'ye düşürülür. Ve araba RE85 üzerinde çalışırsa, emisyon yarı yarıya 22g CO2 / km'e kadar kesilir. Bu sayıları günümüzün 50g CO2 / km süper eko araç gereksinimleriyle karşılaştırarak, konseptin büyük potansiyelini görmek kolaydır.

Araba ile ilgili gerçekler

Etanol dönüşüm

  • E70 - E85 için BSR yazılımı ayarlama
  • Motor gücü çıkışı korundu
  • Yazılım, benzinle karşılaştırıldığında etanolde daha düşük enerji içeriğini telafi eder ve farklı sürüş koşullarında yakıt tüketiminin doğrusal olmayan artışını telafi eder.

  • Pil doldurma

  • Artan dayanıklılık (Primepower'dan) için akıllı pil şarj sistemi kuruldu.
  • Sensörler sıcaklık kontrol eder
  • Pili evde şarj etmek ve daima arabayı tamamen şarj etmeye başlamak mümkündür. Yaklaşık 2 km daha kısa mesafelerle, yanma motoru hiç çalışmaz.

  • Emisyon

  • Toyota Prius petrol: 89g CO2/km
  • Toyota Prius E85: 45g CO2/km
  • Toyota Prius RE85: 22g CO2/km 

  • BSR'nin çevreye olan bağlılığı

    BSR çevreye karşı güçlü bir kararlılığa sahiptir ve 1997 yılında İsveç'te bir arabayı etanole dönüştürmek için ilk şirket olan ticari sektörü devrimcileştirmiştir. Şimdi etanol hibritine - hatta ilk önce İsveç'te - özel projelerin listesine dönüşüm ekleyebiliriz. BSR'nin etanol dönüşümleri ile kapsamlı çalışmaları hakkında daha fazla bilgi edinmek ve yetkililer tarafından onaylanan İsveç'teki tek dönüştürme kitini görmek için buraya tıklayın.

    Kapat
    Kapat