EN
se
no
dk
fi
de
cz
sk
be
nl
au
tr
ch
fr
pl
hu
Giriş
Bu son ürün, bu durumda RE85, normal yakıt etanolüne eşittir. Üretim metodu farklıdır. RE85 bugün Finlandiya'da üretilmekte ve pazarlanmaktadır. Yüzde 100 etik ve ham madde ya da gıda üretimi için kullanılabilecek tarımsal arazilerden yapılmış etanol ile karıştırılmamalıdır.
Toyota Prius, etanol karışımı olur
Mevcut tekniklerle elde edebilecek çevresel faydaları göstermek için St1, BSR ile birlikte, yeniden kurulmuş bir Toyota Prius deney otomobili kurmuştur. Araba yalnızca E85 yakıtıyla çalışan bir etanol hibridine dönüştürüldü ve doğrudan elektrik şebekesi üzerinden de şarj edilebiliyor. Etanol dönüşümünün yanı sıra, araba hafif tekerlekler ve ekolojik lastikler ile donatılmıştır. Otomobil hava direncini azaltmak ve böylece yakıt tüketimini azaltmak için 30 mm'ye düşürülür.
St1, aracın kilometre başına düşen fosil CO2 emisyonunu belirtir. Bugün, eko bir aracın tanımı, maksimum 120 g / km CO2 emisyonuna izin vermektedir. Toyota Prius normal hibrid tekniği ile 89 g CO2 / km yayar. Aracı, benzin yerine St1'in sıradan E85'e dönüştürürken, emisyonlar düşük bir 45g CO2 / km'ye düşürülür. Ve araba RE85 üzerinde çalışırsa, emisyon yarı yarıya 22g CO2 / km'e kadar kesilir. Bu sayıları günümüzün 50g CO2 / km süper eko araç gereksinimleriyle karşılaştırarak, konseptin büyük potansiyelini görmek kolaydır.
Araba ile ilgili gerçekler
Etanol dönüşüm
Pil doldurma
Emisyon
BSR'nin çevreye olan bağlılığı
BSR çevreye karşı güçlü bir kararlılığa sahiptir ve 1997 yılında İsveç'te bir arabayı etanole dönüştürmek için ilk şirket olan ticari sektörü devrimcileştirmiştir. Şimdi etanol hibritine - hatta ilk önce İsveç'te - özel projelerin listesine dönüşüm ekleyebiliriz. BSR'nin etanol dönüşümleri ile kapsamlı çalışmaları hakkında daha fazla bilgi edinmek ve yetkililer tarafından onaylanan İsveç'teki tek dönüştürme kitini görmek için buraya tıklayın.