Yeni Çıkanlar

Mercedes
Adria
All Seasons
Auto Trail
Autoroller
Avan
Avida
Bürstner
Cabby
Carthago
Chausson
CI
Concorde
Dethleff
Elnagh
Eura Mobil
Frankia
Hobby
Horizon
Hymer
Jayco
Joint Spaceline
Kabe
Knaus
Laika
LMC
Mclouis Glen
Mobilvetta
Nordic
Pilote
Rapido
Rimor
Rollerteam
Sunliner
T.E.C
Talvor
Trakka
Wanderer
Weinsberg
Winnebago
BMW
Fiat
Porsche
Adria
All Seasons
Auto Trail
Autoroller
Avan
Avida
Bürstner
Cabby
Carthago
Chausson
CI
Concorde
Dethleff
Elnagh
Eura Mobil
Fiat
Frankia
Hobby
Horizon
Hymer
Jayco
Joint Spaceline
Kabe
Knaus
Laika
LMC
Mclouis Glen
Mobilvetta
Nordic
Pilote
Rapido
Rimor
Rollerteam
Sunliner
T.E.C
Talvor
Trakka
Wanderer
Weinsberg
Winnebago
Audi
Saab
Seat
Skoda
Volkswagen
Audi
Seat
Skoda
Volkswagen
BMW
Volvo

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

194HP

377NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

259HP

516NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

290HP

530NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

194HP

377NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Aşırı boyutlandırılmış motor montajı, volan, debriyaj ve güç aktarma organları bu modeli ayarlama için ideal hale geldi. BSR yazılımı tamamen farklı bir ivme sağlar ve aracın karakteristiklerini tamamen değiştirir. Sürüş eğlencesi şimdi gerçekten hızlı. Bazen büyük dizel otomobillerin verebileceği ağır ve hantal duygu kayboldu. Şimdi motor düşük devirde bile herhangi bir gecikme olmadan doğrudan tepki vermekte.

Tuning sonuçları:

243HP

482NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

290HP

530NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

259HP

516NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi

Test Sürüş yorumları :

Volvo'nun tamamen yeni bir süspansiyon tasarladığını hissediyor. Hem ön hem arka kısım tamamen yeni. Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır.Eski Ford bazlı süspansiyon, torka karşı da hassas olan dökme demir ve yumuşak çelikten yapılmıştır. Yeni ön aks, çift silikon alüminyum bastırılmış gerçek bobin sargılarıyla oluşturulmuştur. Arkasında, fiberglas yayı çapraz olarak oturur (Chevrolet Corvette gibi). Özellikle dört teker çekişli versiyon, arka tekerleklerin üzerine oturduğu ve hızlandığı için, arka tekerlekten çekişli bir otomobil kullanmak gibi neredeyse köşelerden ve kavislerden dışarı doğru sürmek gerçekten güzel görünüyor. Güçteki bu güçlü artışla, araba hak ettiği performansı alıyor!

Tuning sonuçları:

290HP

530NM

Güç çizelgesi:

Daha fazla bilgi
Volkswagen
Audi
Mercedes
Skoda
Volkswagen
Audi
Ford
Volkswagen
Knaus
Laika
LMC
Mclouis Glen
Mobilvetta
Nordic
Pilote
Rapido
Rimor
Rollerteam
Sunliner
T.E.C
Talvor
Trakka
Wanderer
Weinsberg
Kabe
Adria
All Seasons
Auto Trail
Autoroller
Kapat
Kapat